dissabte, 20 de desembre del 2014

Salutacions

El curs passat iniciarem, amb molta il·lusió, els alumnes de 1rC i jo un blog d’aula. Ens va servir per a  recordar cada dia el treball fet a classe. També el vaig aprofitar per a compartir alguns materials, que a mi em semblaren interessants i per a proposar-vos un problema cada setmana. Crec que, almenys per a mi, l’experiència va ser molt positiva.
Estem acabant el primer trimestre del curs 2014-2015 i com vos vaig avançar l’últim dia he decidit recomençar el blog, però amb un altre objectiu. Aquest curs serà un espai on penjar vídeos, notícies, treballs, activitats i...més coses de matemàtiques. És per això,  que li he canviat un poc la cara.
A qui està adreçat? A tots els que vulguen fer una ullada. 

Podeu col·laborar? Sí, quan feu un comentari o llegiu una entrada, esteu col·laborant. Si alguna vegada algú de vosaltres està interessat en redactar una entrada, només ha de dir-m’ho.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada